Jesus died for somebodys sins but not mine



... Men seriöst så är han jävligt snygg och hade inte tackat nej till honom. Den där Jesus måste ju ha varit rena sexikonen på sin tid. Bara för att han var så ren och oskuldsfull. Inte för att jag är kristen eller nåt men jag tror att denna karln ska få sig en plats på min vägg. Han är ju faktiskt Jesus.

Idag är det måndag, men det är ingen ångestmåndag som alla andra måndagar om året för det är annandag påsk och det får man ju tacka för. Denna annandag påsk spenderas med att lyssna vampire weekend och att tråna efter män som man bara kan hitta på google. Jag känner mig något desperat, men så får det väll vara.


Kommentarer
Postat av: Martina

kan inte vi ta och join forces emot all tristess i världen! Jag håller på att bli galen, jag vet inte vad det är med mig. Plus Jesus är snygg som få. Pussar på dig min fina.

2010-04-05 @ 21:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0