Mardrömmar

Jag vet inte vart som kommer ifrån och vad de betyder men jag börjar bli jävligt trött på att vakna med huvudvärk och en tung känsla i bröstet. Det förstör mina dagar.

Denna natten fick jag besök av en seriemördare som var ute efter att våldta och mörda alla tjejer han kom åt vilket gjorde att alla var skräckslagna. Sen drömde jag om en läskig överklasstant med vit tajt dress och en illröd kofta. Hon gjorde inget speciellt men var bara väldigt obehaglig.

Känns inte så bra att vakna såhär samma dag som jag ska på arbetsintervju men mardrömmarna kanske har med min nervositet att göra.

Jag ska försöka vara glad ändå. Jag tänker på dagen igår som var jättefin och som spenderades med mina favoritmänniskor. Det var en sån där dag som Lou Reed hade en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0