obehagliga möten


Jag förstår inte hur det kommer sig men jag råkade ju stöta på en av mina chefer två gånger när jag var ute för ett par veckor sen. Det kändes ganska pinsamt med tanke på att jag var ganska full och hade rödvinsläppar så jag såg  ganska läskigt ut.

I alla fall så lyckades jag igår få syn på min andra chef som i ett berusat tillstånd stod och skällde ut sina kompisar av okänd anledning.

Säg mig, vad är oddsen är att stöta på kollegor osv på ledig tid? Dom borde ju vara rätt låga egentligen, men med tanke på den här lilla staden kanske det inte är så konstigt ändå?
Men hur kommer det sig då att man aldrig träffar på folk man tycker om oftare? Det händer ju faktiskt mer sällan.

Nu är jag trött och ska nog lägga mig tidigt.
Ska jobba imorn, eller rättare sagt slava.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad dumt ju! Men om ingen annan budar på den så kan du ju göra det om du vill, 250 kr (du får givetvis göra det annars också), men det måste ske via tradera :)

2010-03-01 @ 12:06:11
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0