Förbannat förbannad

 

Jag har gått och blivit aggressiv och vill bara slå någon, men vem ska jag misshandla?

 

Egentligen vill jag helst slå sönder hela regeringen, men det känns lite väl vågat om jag ska stå där själv och försöka brotta ner alla dessa (otränade, smått lönnfeta) medelåldersmänniskor.

 

Jag kan också tänka mig att slå alla människor som utnyttjar sysslolösa ungdomar genom att få dem att arbeta med slavlöner, eller ingen lön alls för den delen. Att detta kunde ens kunde komma igenom? Men ah… då kommer vi ju tillbaks till idioterna som bestämmer.

 

Sen skulle jag inte bangat att nita mannen på bilden och hans jävla spotyfyreklam. Hur fan kunde den människan få tillstånd att släppa sin fula skiva som en unken mjölkfis när det finns så många andra begåvade människor i världen!’? Är det någon som kan svara på detta är jag ytterst tacksam!

 

Tacka vet jag min man.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0