Vad är han rädd för?

 

Jag vaknade inatt av att alla funderingar kom upp i huvudet. När blev det här seriöst? Och varför tror han att jag vill att det ska vara det? Och slutligen, varför var det han som tog alla initiativ när han nu tycker allt har gått så fort? Vad var det som gick för fort? Vi träffades ju bara ett par gånger och då var det ju ingenting som hände. Förutom att det var han som tog kontakt från början, det var han som tog min hand, det var han som ville hångla och det var han som sa att han inte tänkte låta mig gå hem innan vi gick och la oss den natten då faktiskt ingenting hände.

 

Det enda jag egentligen gjorde var att föreslå en ny träff och att jag började skriva puss i slutet av sms:n istället för kram som är så fasansfullt tråkigt. Sen fick han vatten över huvudet och trodde att jag ville något på riktigt när det egentligen inte var så. Allt som nu skulle ha gått så fort hände ju enbart av att jag följde hans takt. Jag bara antog att det brukar gå till på det viset när man dejtar eftersom jag glömt av allt sånt som nybliven singel.

 

I vilket fall är jag inte särsilt berörd av detta, jag är mest förvånad över hans beteende. Hur kan han med att vara så på ena dagen och sen komma med värsta dissen nästa? Det är som att han kastar raka puckar åt helt olika håll, om ni förstår vad jag menar? Vad var det han blev så rädd för egentligen?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: therese

har funderat på exakt samma sak, varit med om liknande. verkar som om dessa män har alldeles för höga tankar om sig själva, ja menar.. tror dem att dem är så sjukt snygga och bra att ingen tjej i universum kan gå på dejt eller träffas utan att vilja bli seriös eller gå in i ett förhållande? eller är dem bara jävligt fega? kenpigt.

2010-03-03 @ 00:09:38
URL: http://isisohisis.blogspot.com/
Postat av: matilda

Där knäckte du den Therese! Antingen har han ju för höga tankar om sig själv eller så handlar det bara om osäkerhet. Det kanske är därför en del karlar måste spela dryga för att de vill verka säkra. De fattar dock inte att sånt är så lätt att genomskåda.

2010-03-03 @ 09:24:53
Postat av: Sandra

Haha vad söt du är :)



Ja det har jag också funderat på faktikst. Knepig kille :S

2010-03-04 @ 09:51:02
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0