Vad ska jag göra?


Ska jag fortsätta arbeta gratis eller ska jag bara skita i det och spara energin till att försöka få ett jobb som både gynnar mig och samhället?

Ärligt talat så gynnar jag ingen med det jobb jag har idag. Kunde lika gärna varit arbetslös då inte ens företaget tjänar på att ha mig där. Måste vara den sämsta försäljaren någonsin, vilken jag å andra sidan är ganska stolt över.

Frågan är bara vart jag ska ta vägen istället? Vilka vill anställa en person med ett fattigt CV och som inte haft några längre anställningar förutom sommarjobb hos sitt ex farsa?

Vågar jag ens riskera att bli sysslolös under en obestämd framtid? Om jag ska vara helt ärlig är det roligare att strosa rund hemma och vara onödig än att lura folk på jobbet.

Jag funderar på vart jag ska ta vägen istället.

Några förslag?

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Matilda så här tycker jag du ska göra. Du ska sluta på ditt ställe, du ska INTE jobba gratis. Det är helt sjukt! Sök som bara den efter sommarjobb, eller ta en sommarkurs i något roligt så du får in en liten inkomst. Sen efter sommaren så hänger du med till london! :D:D

2010-03-15 @ 20:31:33
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0