Ensam tjej söker kille som är snäll och bra i sängen.


Ensamhetskänslan tar sin form. Jag är trött på att vara själv på vardagar, att aldrig ha någon att kolla på film och hångla med. Jag är trött på att inte ha en älskare. Men vem skulle denna älskare vara, och vart hittar man en värdig sådan? Jag har letat på krogen, men efter att ha pratat med dem har jag insett att det finns en anledning till att de är singlar då ingen vill ha dem. Sen har jag försökt kolla in gamla kursare som också visat sig vara helt ointressanta/ointresserade och nu har jag stalkat mig igenom hela min vänlista och insett att jag inte har en enda snygg kille som jag(/kompis/syster inte redan dejtat, eller som jag gick i grunskolan med, vilket är helt uteslutet) kan satsa på. Jag har till och med stalkat människor jag inte ens känner, och som inte ens vet vem jag är! Så desperat är jag!

Kommentarer
Postat av: Martina

Vem är snygg från grundskolan...?

2010-04-28 @ 08:33:57
Postat av: Matilda

Jag tänkte på han, den där mystiska daniel som aldrig sa nåt och som aldrig syntes men som nu har blommat upp och blivit en riktigt fin man, verkar det som i alla fall. Ser dock lite brattig ut...

Ja, han var väll den enda då.

2010-04-28 @ 12:16:23
URL: http://matuld.blogg.se/mysteriet
Postat av: Sandra

Då är vi två..

2010-04-28 @ 22:25:20
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0